Labolatorium przyszłości – robotyka.

Miesiąc wrzesień to początek nowego roku szkolnego i nowych wyzwań stojących przed uczniami. To czas, który może być pełen nadziei, ale także niepewności. Dla uczniów oznacza to dostosowanie się do nowego harmonogramu, radzenie sobie z nowymi przedmiotami i technologią, a także rozwijanie umiejętności społecznych i nawiązywanie nowych znajomości. Ważne jest, aby wspierać uczniów w tym okresie i pomagać im radzić sobie z wyzwaniami, które niesie ze sobą nowy rok szkolny. Niewątpliwie bezcenną formą pomocy są środki dydaktyczne uzyskane z programu „Labolatoria Przyszłosci”.
Program „Laboratoria Przyszłości” to innowacyjna inicjatywa edukacyjna, która ma na celu wprowadzenie nowoczesnych technologii do procesu nauczania i przygotowanie uczniów do wyzwań przyszłości. W ramach tego programu, wykorzystanie robotów Cue i Dash może stanowić niezwykle wartościowe narzędzie dydaktyczne, pozwalające na rozwijanie kompetencji uczniów w zakresie programowania, rozwiązywania problemów i współpracy. Roboty Cue i Dash pozwalają uczniom być kreatywnymi i eksperymentować. Mogą tworzyć własne projekty i programy, które wyrażają ich własne pomysły i wizje. To sprzyja rozwijaniu kreatywności i umiejętności projektowania. Uczniowie mogą tworzyć historie, scenariusze i interaktywne prezentacje, które wykorzystują roboty do opowiedzenia swoich historii. Wrzesień nie jest już tylko czasem rozpoczęcia roku szkolnego, ale również okazją do rozpoczęcia edukacji w nowoczesny sposób. Roboty Cue i Dash pomagają uczniom rozwijać umiejętności programowania, kreatywności, współpracy i rozwiązywania problemów, co może być kluczowe dla ich przyszłego sukcesu. W ten sposób wrzesień staje się początkiem fascynującej edukacyjnej podróży.